Nahlásit poškozenou zásilku
Poškozená zásilka je taková, kde převezmete produkt s porušeným přepravním nebo obalovým materiálem a produkt uvnitř balení je mechanicky poškozený. Popřípadě na obalu není poškození vidět, ale produkt uvnitř poškozený je.
Například:
- Dopravce dovezl soklové lišty. Při převzetí jste si porušení obalu zkontrolovali a žádné jste neobjevili, ovšem doma jste po rozbalení zjistili, povrch soklové lišty je poškozený. NEBO
- Vyzvedli jste si roletu, kterou jste doma rozbalili a zjistili jste, že na levém boku rolety je plastový držák ulomený.
Jak postupovat?
Velmi nás mrzí, pokud došlo k poškození zboží během přepravy.
Tuto situaci s námi můžete řešit takto:
- Sepsat informace popsat stav a přiložit fotodokumentaci. Do zprávy napište, co přesně je na produktu mechanicky poškozeno a zda jste nějakým způsobem řešili situaci při převzetí produktu (například sepsáním rozporu při doručení dopravcem).
- Uveďte číslo objednávky.
- Odešlete na email obchod@floorwood.cz
Jak pořídit fotodokumentaci?
Vyfoťte prosím:
- přepravní obal (obal ze všech stran a detailně místo, kde je na obalu vidět poškození)
- výplň uvnitř balení (detailně místo, kde je na výplni vidět poškození)
- značky jako např. křehké, neklopit a jiné štítky
- poškozené zboží ze všech stran, aby byl na fotce vidět celý produkt (detailně pak místo na produktu, kde k poškození došlo)
Co se bude dít dál?
Budeme vás kontaktovat s návrhem řešení. Myslete však prosím na to, že bez popsané fotodokumentace nelze reklamaci řešit. Čím dříve nám tedy dokumentaci poskytnete, tím dříve bude situace vyřešena.